poniedziałek, 26 listopada 2012

Kamili marzenia o domu na górce, czyli październikowa Kreatywna Kobieta miesiąca o sobie:)


Witajcie:)

Mam nadzieję, że Kamila wybaczy nam jednodniowe opóźnienie w publikacji posta autoprezentacyjnego, ale jak rzecze dawne przysłowie....co się odwlecze to nie uciecze:)
Dzięki konkursowi na Kreatywną Kobietę Miesiąca, poznałyśmy kolejną, zupełnie fantastyczną osobę w postaci Kamili.... kobieta orkiestra! Mnogość jej prac, przedsięwzięć, zajęć, hobby możecie obserwować na blogu Dom na górce. Zupełnie urocze miejsce, pełne kursów DIY, pomysłów, rozwiązań, nowinek ze świata designu a także miłe i przyjazne, gdzie możecie się spodziewać odpowiedzi na każdy wasz komentarz, co jak wiemy... zdarza się nie tak często.
Nasza Kreatywna Kobieta Miesiąca chętnie dzieli się z  czytelnikami swojego bloga sposobem wykonania przedmiotów, które na nim prezentuje, za co wielkie ukłony dla niej:) Również dla nas przygotowała wspaniały kurs DIY w temacie świątecznym, na który Was serdecznie  zapraszamy  już w piątek 30 listopada.
Hmmmm.... ja już wiem, jestem pewna, nie może być inaczej... ogarnie nas niebawem bombkowe szaleństwo... ale ciiiiiii, nie powiem nic więcej;) Zajrzyjcie tu  koniecznie w najbliższy piątek!!!
A teraz... oddaję głos Kamili i pędzę robić tę czekoladę z chili, bo listopad daje mi w kość i chandra trzyma.


Witam i jeszcze raz bardzo chcę podziękować szanownemu jury Turkusowego Hamaka za tą zaszczytną listopadową koronę. W związku z dość zwięzłą i skromną wypowiedzią moją na temat sposobów radzenia sobie z chandrą mam dla was coś specjalnego.

OTO MÓJ SPOSÓB!
SPECJALNIE DLA WAS!



Przygotowałam przepis na czekoladę na gorąco z nutką chili na 
rozgrzanie w pochmurny i zimny dzień oraz cynamonem na lepszy 
nastrój.

PYSZNIE....



Ja właśnie tak sobie radzę z tą długą i przygnębiająca porą roku.
Siadam wygonie na kanapie w ciepłych kapciuszkach i delektuję się zapachem i smakiem czekolady. Do tej pięknej scenki relaksacyjnej przydał by się kominek, ale cóż jeszcze go nie posiadam...:)


Parę słów o mnie... Wiele by pisać nie chcę was zanudzać wypisując ponad 30 lat mojego życia, zatem w szybkim skrócie.
Żona cudownego męża, właścicielka małego psa i 2 koni (konie pupilki męża), marząca o niesamowitym domu na górce.
Wiecznie zakręcona i z masą pomysłów na życie. Blog prowadzę od niecałego roku i dzięki temu odnalazłam w sobie na nowo to co tak bardzo kocham robić.
Jak już zapewne wiecie robię wszystko... szyję, projektuję, dekoruję,mebluję, maluję, gotuję, rysuję, wiercę, piłuję, fotografuję.




Niespodzianką pewnie jednak dla was będzie, że właśnie skończyłam rysunki do książeczki dla dzieci, która lada chwila będzie wydana.
 Wspólnie z moją cudowną ciocią, która napisała piękną bajeczkę o Prosiaczku stworzyłyśmy takie oto dzieło:)




 Na kolejną, grudniową edycję Kreatywnej Kobiety Miesiąca zapraszamy 03.12.2012. Oczywiście jak zwykle nie możemy się doczekać waszych zgłoszeń:)

Przypominamy, że trw również nasza kolejna Siłownia twórcza- temat Zachodzące Słońce. Szczegóły zabawy i nagrody znajdziecie TU. Czekamy na wasze prace:):)

Trwa również nasza Świąteczna lawina prezentów, czyli blog hop candy .
Żeby wziąć w nim udział, musicie mieć na paskach bocznych swoich blogów łącznie 4 banery, pobrane z 4 blogów biorących udział w zabawie, czyli z :
Decoupage Garden
Szuflada
Lawendowo
Turkusowy Hamak
Upewnijcie się, że skompletowałyście wszystkie banery na swoich paskach bocznych. Cieszymy się, że jesteście z nami i .... oby tak dalej!!!!
Buziaki
Zespół TH




6 komentarzy:

  1. Gratuluję i z przyjemnością oddaję koronę :),rzeczywiście kobieta orkiestra!W takim razie i ja się skusze na tę pyszną czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też! Dzisiejszy wieczór spędzę z czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D dziękuję i życzę miłego delektowania się:D

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni zasłużona korona,panuj miłościwie i obdarzaj nas swoimi pomysłami:)
    Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)